Härliga måndag

jo måndag e det verkligen, och full rulle..

gick upp vid 8 sen iväg med 9.10 bussen till sjukhuset för att ta bort mina stygn på huvudet och på magen, så nu e dem borta *härligt*
efter det hade ja bassängträning.. va skönt eftersom de va några veckor sen ja hade det.
När det va slut kom Daniel och hämta mig då åkte vi till sjukhuset igen.Där fick jag influensa sprutan eftersom min medicin läkare tyckte ja hade behov av den :-)
slippa värsta influensan hoppas ja :-)

Efter det åkte vi 2 till söderbärke skroten och köpte vinterdäck... nästan helt nya för 600kr dubbade fin fint :-P
när vi gjort det så blev de å skifta över dem till sommardäcks fälgarna å det gick bra med..

så nu e vi rustade för vinterväglage  nu blire å ta de lungt framför tvn

för i morrn bitti kl 8.30 bär de iväg till vås för daniel har en tid på hörcentralen kl 10 lika bra å dra i tid..

ses//therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0