yes

de e på gång å åordna sig... fick veta resultat av cellprovet å de va helt normalt Yes inge cancer i livmodern eller äggstockarna,....
sen fick ja min fack avgift redigerad så fick tbx några  hundra tackar å bockar...

å Rasmus får dagis här i stan till sommaren... yes min vardag kan fungera igen med barnen å min träning..-.

nu e de helg.. Amanda åker till mamma å rasmus kommer hem igen efter ha vart hos mamma några dagar för å hjälpa mig.

sen på sön åker ras,us till sin pappa å amanda kommer hem hit  för mamma ska op ryggen 23 nov.. då kommer hon va heltid här 3veckor...


å på tis ska ja röntga ryggen... då ska kära Lena hämta Amanda å va barnvakt efter skolan då ja e på röntgen 15.50   sen ons ska dem komma å mäta skåpet till min inbygda ugn hoppas de e klart före jul :-)  å dem ringer mig i veckan ang rasmus dagis... ååå de börjar rdna sig med saker


nu slutar amanda om 5 min.. få se när hon e hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0